niedziela, 22 lipca 2012

Czuje czułe ramiona Mojego Męża <3

Dzien dobry :-* Budzimy sie spiochy ;-) ja dzis mam swietny humorek :-D Wstalam rano przed 7. Pomimo, ze tego nie planowalam. Milo tak sie obudzic i miec usmiechbna twarzy. Ten usmiej zawdzieczam tylko Jednej Osobie, Mojemu Mezczyznie. W nocy zaczal opowiadac mi bajke na dobranoc, a potrm ja niestety zasnelam i nie mial sie jak dodzwonic :-[ Poszlam spac i wiecie jak sie czulam? Jakbym spala wtulona w ramiona Mego Ukochanego. Mowie Wam to wspaniale uczucie, ktore sprawia, ze jest tak milusio w serduszku :-* Czytajac tego bloga na pewno myslicie ona jest nienormalna, albo cos ma z glowa. Albo jeszcze jak mozna byc tak milym i wrazliwym jak ona. No coz... Juz po prostu taka jestem. I z tym mi jest dobrze. A nawet wspaniale. Uczynil to Moj Kochany Misio. Za jego sprawa sie zmienilam. Z wrednej, bawiacej sie facetami dziewczyny stalam sie inna, lepsza. Dzielima mnie wczesniej mala granica od robienia tego co sie chce do upadku w najgorsze uzaleznienia jakie sa. Tak, tak stad wlasnie sie wzial tytul, ktory zostal zmieniony. Jednak zostala jeszcze tu mala czastka mnie tej starej, tej zlej, dawnej. Znajomi, ukryte dragi, a nawet zapis strony tego bloga. Ale na szczescie to skonczone. Podobno nie kazdy potrafi tak sie zmienic. Ja to zrobilam za sprawa jednej osoby, ktora kocham i kiedys tak jak wdpomnialam Panstwo M. sie nie poddaja. Dalej sie tego stwierdzenia, postanowienia trzymam. Tak samo tego, ze kocham Moje Kochanie. Ze nigdy go nie zostawie i bedziemy zyc razem szczesliwie <3 A wracajac do wspomnien to wczoraj postanowilam.odpoczywac. W koncu mam wakacje i chce miec wolne. Wiec rozmawialam prawie caly czas z Panem M. Ale niestety musze sb przypomniec ten niemily fakt, ze Moj Mezczyzna jest na wakacjach wroci dopiero w niedziele. Jak wroci, ale po dlugich przemysleniach dochodze do wniosku, ze ma prawo odpoczywac. Ja mu tego nie zabraniam. Jednak nie moge powiedziec , zeby robil co chce. Bo ma zakaz na te zle rzeczy. A ja juz wracam i mowie ... Teraz musze sie ogarnac, poniewaz leze w lozku i zastanawiam sie co bedr robic. Musze byc gotowa na 10.30 bo ide znow do pracy. Aha i wlasnie obudzil sie Moj Maz, wiec koncze  i zycze milego dnia ;-)
XOXO :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz